Friday 23 December 2016

Glas

Glas

Buka, galama, vriska, bez reda, smisla i harmonije. Nerazumljivo i zlonamerno,  teško i vulgarno. Laž. Konfuzija i bol. Mučenje. Nemoć. Bes. Frustracija. Ludilo,stvarnost, iluzija… Pustinja.

Dezorjentisan, ne znaš kuda si se uputio, obmanut, zaboravio si odakle si krenuo. Počupano korenje, uvenuli listovi, šuplja kora. I kap kiše.
Pronađi me, sigurno postojim. Čuj me, tebi govorim.  Poslušaj me, da čuješ šta imam da ti kažem.  Zapiši me, da ne zaboraviš. Pročitaj me, da razmisliš. Razumi me, da bi me video. Pogledaj me,da me dodirneš. Uhvati me za ruku, čvrsto. Prati me, znam kuda te vodim. Oseti me, osetićeš sebe…

Jas am tvoj Glas. Utihnuo sam buku, nadglasao galamu, smirio vrisku, redom, razumno i harmonično. Lako i uzvišeno. Istina. Jasno i lekovito. Užitak. Moć. Sloboda. Mir. Melodija, stvarnost, magija… Pljusak.

No comments:

Post a Comment