Saturday 24 December 2016

Magična soba

Magična soba

Postoji ta jedna magična soba. Svuda po njoj leže rasute knjige, naslagane jedna na drugu, u spirale, pružaju se prema tavanici. Knjiga po knjiga, stepenik po stepenik...

Magičnu sobu nije lako pronaći, postoji toliko mnogo drugih soba, ali samo je ona ta, jedina, magična. Lutao sam mračnim, vlažnim i hladnim hodnicima, išao od vrata do vrata, kucao na svaka i hvatao se za kvake...
Zidovi u magičnoj sobi su topli. Krase ih slike egipatskih kraljica i grčkih boginja. Video sam tamo i jedan sat, nema kazaljke, on pokazuje slobodno vreme, jer se u magičnoj sobi vreme ne meri...

Tako sam išao redom, od sobe do sobe. I ništa... Bile su prazne, prašnjave i trule, a meni je trebala magija. Sva vrata bila su otključana, pa sam bez problema prolazio kroz njih, a onda sam naišao na jedna zaključana. Iza njih, dopirala je muzika. Kakva je to melodija bila, čista harmonija, opijajući glas...

U magičnoj sobi postoji jedan mali prozor i on gleda na svet. Na prozorskoj dasci se nalazi jedna sakcija, a u njoj jedan kaktus. Kaktus je nežan i sočan, ali nepoverljiv, pa zato ima velike bodlje. Neka, ne kažem ja ništa, verujem da ima svoje razloge za to. I svet ka kojem je okrenut je velik...

Kucao sam, ali niko nije otvarao. Sagnuo sam se i provirio kroz ključaonicu. Tada sam je ugledao i odmah prepoznao. Iako su se moje oči susrele sa njom prvi put, srce je znalo odgovor. To je bila ona, magična soba...

Krevet u njoj je udoban i topao, zatrpan jastucima. Pored njega nalazi se upaljena sveća, a njen sjaj otkriva tajne. Magična soba je tajanstvena, zato i jeste magična.

Iako nisam mogao da uđem, nisam smeo da odem. To nikako, ne sada, kada sam je konačno pronašao. Sve što je trebalo da uradim bilo je da sačekam. Samo još malo strpljenja... Sklupčao sam se ispred vrata, a muzika me je uspavala. Uf, kakav je to san bio...a kada sam se probudio, primetio sam da su vrata odškrinuta. Ustao sam i pažljivo zakoračio unutra.

Na stočiću se puši šolja vrelog čaja, a pored nje smotan blant. Svuda naokolo knjige, naslagane jedna na drugu. Knjiga po knjiga, stepenik po stepenik, sve do tavanice, a na njoj zvezdano nebo. Tako je to sa magičnom sobom...




No comments:

Post a Comment