Sunday 6 January 2013

Komičar

-->
Komičar

Koliko dugo ću još morati da pravim budalu od sebe? Pita se komičar.

Kada god me vide na ulici smeju mi se, niko da pita za zdravlje. Kao da očekuju da udarim glavom u saobraćajni znak ili se userem u gaće. Kako sam to dopustio? I od kada to traje? Valjda od jednog jutra. Samo sam se probudio. Dan kao i svaki drugi, verovatno sam se tako osećao. Za divno čudo, kada sam ustajao iz kreveta NISAM ugazio u govno i NISAM udario glavom od luster. Samo moja ogromna spavaća soba s balkonom. Pogled na šta platim. Moj ogromni krevet i ja. Krevet deluje prazno. A da, devojka je otišla u zoru. Zvao sam vozača da je vrati nazad u izlog. Verovatno sam tada, nekada, to prvi put osetio. Zmijsku kožu. Kao flaša piva u kojoj više nema ni jedna preostala kap. Ispijena do dna. Do DNA!

Ponekad, jave mi se neke slike. Kao ja u prošlom životu ili, možda čak pre, kao neki stranac. Propovednik. S mikrofonom u ruci. U sali mrak, a svetlo pozornice kao strančeva senka. On priča, a publika se iskreno smeje i aplaudira. Slušaju ga. Sve što kaže istina je. Istina koja ima smisla, a i smešno je. Istina je smešna. Treba joj se smejati.

Koliko dugo ću još morati da pravim budalu od sebe?

No comments:

Post a Comment