Wednesday 11 March 2015

Ti i Ja


Ti i Ja

Ja tebe znam i ne verujem Ti. Gledaš me u oči i lažeš me, a ne vidiš me. Za tebe ne postojim...

Priheftao si me za marginu, a Ja sam tamo sreo ljude. Prave ljude, moje ljude, tvoji su lažni.  Želiš da pobediš, ali ne znaš za šta se boriš.  Ja sam već pobedio jer imam prave ljude, moje ljude, a tvoji su lažni. Ti izmišljaš, dok Ja razmišljam. Gledaš i zevaš, vidim i dišem. Dok Ti rušiš svojim mačem, Ja stvaram mojim perom.

Ti si zrno peska zaglavljeno u sredini peščanog sata, dok ostala zrna nabijeno čekaju u vremenu koje je isteklo, odavno maštajući da proteknu. Blokiraš im put. Ja sam zrno koje će te izbiti iz centra i zalepiti za dno na kojem ćeš ostati sve dok i poslednje ne pretekne na drugu polovinu, gde odavno pripada.  

Ja sam izgubljena generacija, a Ti izgubljen slučaj. Ti kažeš Ja, a Ja?


No comments:

Post a Comment