Friday 28 December 2012

Trenutak

-->
Trenutak

Vraćam se kući s posla, umoran za četiri evra po satu. Kraj novembra ili početak decembra, a dan prolećni (po kontinentalnim kriterijumima). Tih dana na Malti je duvao jak vetar i to već nije nimalo naivno. Napada iz svih pravaca, nema te strane gde se čovek može bar malo zakloniti i pripaliti cigaretu. Međutim, tog dotičnog dana, vetar je bio stao, sunce je izašlo i situacija se okrenula. Kraj novembra ili početak decembra, a ja u majici kratkih rukava. Nebo kao argentinska zastava. More kao...more. Mediteransko. Cvrkut ptica s drveća (mislim da je to prvi put da sam uopšte video neku pticu na Malti, možda su došle na jug). Suština postojanja, životni trenutak. Izvorna sreća. Postoji li nešto značajnije?

U susret mi dolazi neki, za mene potpuni, stranac radosnog osmeha na licu. Tačno znam odakle mu, imam i ja jedan. Javljamo se jedan drugome. Iako se nikada do sada nismo sreli, a kamoli upoznali (a najverovatnije nikada ni nećemo), delimo isti dan. Kako je lako nekome se javiti na ulici. Poštovanje, vrlina koja izlazi iz mode. Mada, moda se vraća s vremena na vreme.

A možda je lik samo tamo neki perverznjak koji se javlja svima koje sretne...

No comments:

Post a Comment