Friday 13 June 2014

Mundijal

Mundijal

Utakmicom između Brazila i Hrvatske počeo je Mundijal u Brazilu.

-        Druže, može dva jelena! Ne trebaju čaše, ali ostavi čepove.
-        Ma kakav faul! – čuje se iza. A zatim i: „Šutaj, šutaj!“. Pa onda lupanje šakom od sto. Pa čašćenje majke. Pa onda: „Tooooo!“ Hrvatska je povela. Iskreno, ne čini mi se da je lik Hrvat. Mislim da ih čak nešto ni ne simpatiše. Ljuljnula se lova na dvojku.  
-       Druže, može još dva? – i stžu još dva.
-        -Druže, čepovi! – stižu i čepovi, onako nevoljno.
-         Kakva nepravda što Inijesta nije najbolji na svetu! Koliko golova je namestio! Švabe su kolektiv, cenim to. Neimar je kita, jebem mu ja mater!  Što Maradona nije najbolji svih vremena, a ne Pele? Zato što se drogirao. I boli me kurac što Ronaldo vredi sto miliona! – svađajući se, izjavi neki stručnjak.

GOOOL! 1:1. Neimar izjednačio. Bulevar odjekuje od eksplozija petardi. Slavi se! Stvarno šteta što se mi nismo plasirali, sada bi igrali protiv Brazila, a ne kao pre par dana...
Dodaj mu, jebem ti mater! - viče onaj što je igrao na Hrvate.
-          Druže, daj još dva! – i stižu dva, ali zaječarca. I pre nego što bi se ukazalo na grešku, jedno je već otvoreno.
-         Jelen pijemo!
-         A uuuuu... Aj i ti uzmi zaječarsko. – i drugo je otvoreno.
-         Ma može, ali trebaju mi čepovi.
-         Ma jebali te čepovi. Sad ću ti doneti četiri komada. – odlazi, vraća se i baca četiri jelen čepa na sto.
-         Evo ti čepovi! Ja sam vikao iz iksa u iks, al niko mi ne veruje...

PENAL.
-         Jebem ti mater kosooku! – pada tiket... Tole lopove! 2:1
Pa onda pada još jedan gol... Atmosfera je splasla. Kladioničari se više ne nerviraju, petarde su sve već pobacane kod prvog gola za Brazil, konobar je zakuntao...Jedino još Aca Stojanović nešto priča.

-         Ovo je drugi put u istoriji da na prvoj utakmici ekipa preokrene rezlutat još od 1962. kada je Čile preokrenuo protiv Švajcarske – reče Aca.
I šta se bune oni demonstranti, kao brinu za sirotinju. Šta vam je ljudi, dobro je sirotinja. Srećna je, počeo Mundijal.


No comments:

Post a Comment