Saturday 25 May 2013

Mićo priča priče


Mićo priča priče



Sreo sam dotičnog, nekoliko puta u prolazu. Zavidna je to „brojka“, budući da je sve prolazno. Zato je potrebno ostavljati tragove, da se malo pratimo kako se ne bi zagubili. Udružimo naše prolaznosti, stvarajmo večnost.

Mića je u pripremi da utisne trag biciklističke gume dug 4000 kilometara. Nije zajebancija Mićo. U planu je tabanje asfalta i zemlje sa istomišljenicima, dokazanim herojima lične sudbine, iz više evropskih zemalja kroz koje će se Titelska Munja sevati.

Mićo će sve zabeležiti na kameri, izmontirati, osvojiti Kansku palmu, prodati prava za holivudski rimejk i kupiti privatni avion. Do tada, ima pošteno da nažulja guzicu. Do tada, Mićo će da priča priču o ekologiji, o ljudskom karakteru, otkriće tajnu o čudesnom dvotočkašu i o tome kako jedno, jednostavno prevozno sredstvo, može da unapredi život modernog, komplikovanog, čoveka.

Sreo sam dotičnog, nekoliko puta u prolazu, pa mislim da mogu da sudim. Mićo će da ispriča priču o sebi, o Ivani, o meni i o svima vama. Mićo će da ispriča priču o snazi volje. O tome kako sam sebi najviše možeš ponudi, samo ako znaš gde da tražiš. I na kraju, Mićo će da dokaže da su izgovori iluzija, a san stvarnost. Jer, svi mi sanjamo, nema razloga za strah. Sve je prolazno, samo je trag većan sve dok ima nekog da ga prati, pa da malo produži i tako u krug.

I točak je krug. Samo verglaj Mićo! Želim ti vetar u leđa i sve ti usput bilo!

No comments:

Post a Comment